U vostru preferitu

fornitore di monomeri naturali

API Expo hè stata chjusa cù successu, tenuta in Qingdao, Pruvincia di Shandong

Chengdu Gelipu hè tornatu da l'API, grazie per l'urganizatore di a mostra API China per furnisce una piattaforma per l'industria farmaceutica cinese è ancu glubale, cumunicà, cummerciu, amparà è cooperare!

1

Cum'è unu di l'espositori, Chengdu Gelipu pò sente assai chì sta mostra hè stata dotata di un significatu straordinariu, chì furnisce infurmazioni abbundanti è opportunità di cummerciale per Chengdu Gelipu per espansione novi affari è sviluppà novi mercati.

2

U stand di Chengdu Gelipu hà attrattu parechji clienti per piantà di negozià, è hè statu assai ricunnisciutu da parechji clienti di mostra prufessiunale.Chengdu Gelipu cù una attitudine di serviziu prufessiunale pusitivu, i clienti accolti calorosamente, introduzione dettagliata di i vantaghji di a cumpagnia di i prudutti, cù i clienti domestici è stranieri per discutiri a situazione di u mercatu, capiscenu i bisogni di i clienti, scopre u sviluppu di u spaziu di cooperazione, prumove u benefiziu mutuale.

3

Si spera ancu chì sta mostra pò aiutà l'imprese à esce megliu, rende a so marca più forte è rende u so avvene più maravigliosu!

 


Postu tempu: Apr-23-2023